سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین و بروز ترین مطالب موجود را در این وبلاگ بخوانید

چهارشنبه 91/12/2

شوخی امیر سرتیپ سنجابی با آقای هاشمی

کلمات کلیدی :

به گزارش فرهنگ نیوز

سنجابی می‌گفت آقای هاشمی که خیلی از نظم بلند شدن و فرود هلیکوپترها به فرمان دست من لذت برده بود به شوخی و مزاح به بنده گفت: شما خیلی خوبی‌ها دارید، اما فقط یک چیز کم است، اگر محاسن (ریش) هم داشتید یک فرمانده نظامی انقلابی کامل بودید.
سنجابی ادامه داد: من هم در جواب شوخی آقای هاشمی با خنده و به مزاح گفتم: هرگاه محاسن به شما آمد به من هم می‌آید! و برای لحظاتی لبخند بر لب هر دوی ما نشست.




سه شنبه 91/12/1

فضیلت و خواص سوره مومنون

کلمات کلیدی :

مومنون، بیست و سومین سوره قرآن است که مکی و 128 آیه دارد.


از پیامبر گرامی اسلام صلی الله علیه وآله وسلم در فضیلت این سوره نقل شده است: هر کس سوره مؤمنون را قرائت نماید فرشتگان الهی او را به راحتی و آسایش در روز قیامت و دستیابی به آنچه مایه چشم روشنی آنها هنگام نزول فرشته مرگ باشد، بشارت می دهند.(1)
امام صادق علیه السلام نیز در این باره فرموده است: اگر کسی سوره مؤمنون را تلاوت کند خداوند آخر کار او را به سعادت و خوشبختی ختم می کند و اگر همواره در روزهای جمعه بر قرائت سوره «مؤمنون» مداومت داشته باشد جایگاه او در منزل فردوس خواهد بود.(2)
از نبی اکرم صلی الله علیه وآله و سلم منقول است: هر کس سوره مؤمنون را در روز جمعه بخواند و به این امر مداومت نماید منزل او در فردوس اعلاء با پیامبران مرسل باشد و نیز فرمودند: اول و آخر این سوره از گنجهای بهشت است.(3)
آثار و برکات سوره
1) ترک اعتیاد به خوردن مشروبات
 از پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله وسلم روایت شده: اگر سوره مؤمنون را نوشته و بر شخصی که شرب خمر می کند آویخته یا همراه کنند، شراب را بد دانسته و به آن نزدیک نمی شود.
همچنین از امام صادق علیه السلام روایت شده: اگر شبانه روز سوره مؤمنون را نوشته و در پارچه سفیدی گذاشته و بر مشروب خوار بیاویزند یا همراه او بگذارند، دیگر مشروب نمی خورد و دشمن آن می شود.(4)
پی نوشت:
(1) مجمع البیان، ج7، ص175
(2)ثواب الاعمال، ص108
(3) درمان با قرآن، ص64
(4) تفسیرالبرهان، ج4،ص9
منابع: «قرآن درمانی روحی و جسمی محسن آشتیانی، سید محسن موسوی؛ و درمان با قرآن،محمدرضا کریمی»




سه شنبه 91/12/1

ورزشهای مخصوص چشم

کلمات کلیدی :

یکی از ورزش‌های لازم مخصوصاً برای افرادی که بیشتر مطالعه می‌کنند، ورزش چشم است. این ورزش، چشم را از حالت خستگی بیرون می‌آورد و قدرت مطالعه را بیشتر می‌نماید.


این ورزش‌ها برای درمان اختلال خاصی نیستند، بلکه برای هماهنگ کردن و تصحیح دستگاه بینایی مفیدند.
این ورزش‌ها برای همه، در هر سن و سالی مناسب و حتی برای کودکان قابل فهمند. این ورزش‌ها، به ماهیچه‌های چشم هماهنگی می‌بخشند. اختلالات ناشی از ناهماهنگی ماهیچه‌های چشم، منجر به اختلال در تطابق می‌شود.
البته این تمرین‌ها زمانی واقعا اثر می‌بخشند که به طور مرتب و مداوم انجام شوند،‌ در حالی که سادگی آن‌ها اغلب افراد را فریب می‌دهد و به موثر بودن آن‌ها شک می کنند.
 ورزش‌های چشم گوناگون می‌باشند. در اینجا به تعدادی از این ورزش‌ها اشاره می‌شود:
حالت تعادل
در حالت تعادل بایستید. دو پایتان از هم اندکی فاصله داشته باشند و وزن بدنتان به طور مساوی به دو نیمه بدن وارد شود.
و یا می‌توانید پاها را به فاصله 20 تا 30 سانتیمتر از هم باز کنید و سپس به روی انگشتان پا بلند شوید و بدنتان را به طرف سقف بکشید به نحوی که ماهیچه‌های ساق پا کاملا کشیده شوند. سپس پاشنه‌ها را به زمین برسانید.
 توجه: به محض احساس هر گونه ناراحتی مانند سرگیجه و یا تهوع، از ادامه ورزش‌ها خودداری کنید.
 تنفس عمیق
به حالت تعادل بایستید. سر را بالا گرفته و از راه بینی، دم عمیقی به مدت 3 ثانیه انجام دهید. سپس در حالی که سر را پایین می‌آورید، عمل بازدم را از راه دهان انجام دهید.
هدف نهایی: انجام 10 تنفس عمیق است. در اوایل ممکن است فقط قادر به انجام  2 تا 3 تنفس باشید.
چرخش گردن
بایستید،‌ چشمان خود را به آرامی ببندید و سر خود را 3 بار در جهت گردش عقربه ساعت و 3 بار بر خلاف آن بچرخانید.
سپس چشم خود را باز کنید و نگاه کنید اگر هیچ‌گونه سرگیجه یا ناراحتی دیگری احساس نمی‌کنید، عمل گفته شده را 3 بار تکرار کنید. پس جمعا 9 گردش سر را در هر جهت، برای مرتبه اول انجام داده‌اید.
وقتی که توانستید این تعداد چرخش را به سادگی انجام دهید، به چرخش چهارم بپردازید.
هدف نهایی: در مجموع 12 چرخش در هر جهت انجام دهید و هر بار پس از 4 بار چرخش، چشمان خود را باز کنید. حرکات را تا حد امکان نرم و کامل انجام دهید. فقط گردن‌تان بچرخد و تمام بدن خود را تاب ندهید.
چشمک منظم
قبل از انجام این ورزش باید یک نشانه برای خود درست کنید. برای این منظور روی یک کارت سفید به طول 5 و عرض 3 سانتیمتر یکی از حروف الفبا را بنویسید و آن را در هم‌سطح چشم خود به دیوار بچسبانید و خودتان 150 سانتیمتر با آن فاصله بگیرید و به حالت تعادل بایستید.
بی‌آنکه چشمتان را از نشانه بردارید، به طور متناوب (اول چشم راست و سپس چشم چپ) 40 بار چشمک بزنید (هر چشم 20 بار).
هدف نهایی: قصد این است که، هدف همواره روشن و ثابت دیده شود. آنچه در این تمرین مهم است منظم انجام دادن آن است.
این ورزش‌ها، به ماهیچه‌های چشم هماهنگی می‌بخشند. اختلالات ناشی از ناهماهنگی ماهیچه‌های چشم، منجر به اختلال در تطابق می‌شود
چرخش چشمان بسته
در حالت تعادل بایستید. به آرامی چشمان خود را ببندید و صفحه گرد بزرگ دواری را در نظر آورید. بعد مجسم کنید که نقطه رنگینی در صفحه وجود دارد که با دوران صفحه، آن نیز به چرخش درمی‌آید. آنگاه چرخش این نقطه رنگین را بر روی صفحه دنبال کنید.
حالا در همین حال،‌ شست و انگشت اشاره خود را به طرف نقطه رنگین نشانه کنید و نقطه رنگین خیالی را در حالی که دو انگشت را روی هم مالش می‌دهید دنبال کنید.
مهم نیست که از دست راست خود استفاده کنید یا چپ. گاه چرخش نقطه رنگین خیالی را از راست به چپ و گاه از چپ به راست مجسم کنید. چرخش چشمان به دنبال نقطه رنگین، در هر جهت باید یک دقیقه ادامه پیدا کند.
چرخش سر
به حالت تعادل بایستید و نشانه‌ای را که در تمرین قبل به روی آن حرف الفبا نوشته بودید دوباره به دیوار روبرو آویزان کنید و خودتان در 150 سانتیمتری آن بایستید.
انگشتان دو دست را در پشت سرتان به هم جفت کنید. اینک در حالی که چشمانتان باز و نگاه‌تان به روی نشانه ثابت شده است، سرتان را حول یک دایره کوچک بچرخانید.به تدریج در حالی که نشانه را همچنان به وضوح می‌بینید، می‌توانید دایره چرخش سر را بزرگ‌تر کنید ولی ممکن است که مدت زیادی طول بکشد تا قادر به این کار باشید.
می‌توان این تمرین را به مدت یک دقیقه در هر جهت انجام داد.
حرکت چشم بسته در جهات چهارگانه
منظور از این تمرین تغییر وضعیت کره چشم است.
حرکت کره چشم باید چنان باشد که انگار با چشمان باز از یک جسم به جسم دیگر نگاه می‌کنیم.
به حالت تعادل بایستید و چشمان خود را ببندید.
سپس با نظم مشخص چشمان خود را تا آنجا که مقدور است به راست، چپ، بالا و پایین حرکت دهید.
می‌توانید نظم ورزش را روز به روز تغییر دهید ولی نظم کار خود را در هر روز معین ثابت نگه‌ دارید.
این تمرین باید به مدت 2 دقیقه ادامه یابد.
ورزش‌های گفته شده را می‌توانید، دو بار در روز انجام دهید.
 چند نمونه دیگر از ورزش‌های چشم
1- چند دقیقه چشم‌های خود را ببندید، دو انگشت را روی پلک چشم قرار دهید و 5 بار چشم را داخل حدقه چشم بچرخانید.
2- نیم ساعت یکبار در حین مطالعه پلک بالای چشم راست را روی قسمت بالای حدقه پلک پایین چشم گذاشته و با دست مالش دهید و بعد همین ورزش را روی چشم چپ انجام دهید.
3- چشم‌ها را ببندید و کف دست خود را روی چشم قرار دهید، البته نباید دست با پلک چشم تماس داشته باشد، بلکه مثل گنبد بالای چشم باشد، به گونه‌ای که هیچ نوری وارد چشم نشود. حداقل تا 20 بشمارید و چشم را در همین حالت نگه دارید. این کار برای چشم و مغز استراحت ایجاد می‌کند و برای تمرکز مفید است و نیروی چشم را نیز افزایش می‌دهد.
4- در حین مطالعه چشم را به یک جا خیره نکنید، بلکه گاهی افق‌های دورتر و اطراف را نیز نگاه کنید و زاویه دید را تغییر دهید تا چشم دچار خستگی نشود.
5- سر را به حالت معمولی ثابت نگه دارید. ابتدا چشم را به طرف راست در حدقه چشم بچرخانید، بدون آن که سر را تکان دهید. تا حدی که می‌توانید از زاویه راست چشم نگاه کنید.
سپس بدون حرکت دادن سر، چشم را به طرف چپ در چشم بچرخانید، سپس طرف بالا و بعد طرف پایین حدقه چشم را بچرخانید. پس از پایان این مراحل، چشم را داخل حدقه از راست به چپ و بالا و پایین بچرخانید، بدون آن که سر را حرکت دهید.
6- بسیاری از افراد وقتی که مطالعه می‌کنند، از پلک زدن غافل می‌شوند. این حالت موجب فشار بر چشم و ممانعت از نرمی چشم و گردش خون در آن می‌شود.
از این رو گهگاه نگاه خود را به جانب دیگر معطوف ساخته و پلک‌ها را روی هم بگذارید و بردارید و به اصطلاح پلک بزنید.




سه شنبه 91/12/1

7 کاربرد مهم جوش شیرین در خانه داری

کلمات کلیدی :

یک بسته جوش‌شیرین کافیست تا لباس‌ها و پارچه‌های کتان شما همیشه تمیز باشند.


1 - اگر جزو افرادی هستید که سبد لباس‌های کثیف را تا زمان شستشو داخل کمد می‌گذارید، برای از بین رفتن بوی نامطبوع و بو نگرفتن لباس‌های تمیز، مقداری جوش‌شیرین روی آن‌ها بپاشید.

2 - برای از بین بردن بوی سیگار از روی لباس، ½ پیمانه جوش‌شیرین را تقریبا داخل 4 لیتر آب حل کنید. لباس را قبل از شستشو یک ساعت داخل آن خیس کنید تا خوشبو شود. از این روش برای لباس‌هایی که بوی کلر و عرق می‌دهند نیز استفاده کنید.

3 - به جای خرید نرم‌کننده‌های آماده، ½ پیمانه جوش‌شیرین در دور آبکشی به ماشین لباسشویی اضافه کنید تا لباس‌ها نرم‌تر شده، بوی تازه‌تری دهند.

4 - زمانی که لباس‌های شما بوی گریس، روغن یا بنزین می‌دهد، آن‌ها را داخل کیسه زباله گذاشته، رویشان‌ جوش‌شیرین بپاشید. در آن را دو روز ببندید تا مانع انتشار و باعث از بین رفتن بو شده، سپس طبق معمول بشویید.

5 - به پودر لباسشویی ¼ تا ½ پیمانه جوش‌شیرین اضافه کنید تا هم حکم نرم‌کننده را داشته و هم قدرت پاک‌کنندگی پودر بیش‌تر شود.

6 - زمانی که لباس ورزشی سفید شما در اثر انداختن با پیراهن صورتی تازه خریداری شده داخل ماشین لباسشویی رنگ گرفته است، چاره کار خیس کردن آن داخل جوش‌شیرین، پودر شوینده، نمک و آب است که حکم سفیدکننده را خواهد داشت.

7 - کپک را با جوش‌شیرین از ماشین لباسشویی خود دور کنید. در فاصله بین چند بار استفاده از این دستگاه، مقداری جوش‌شیرین روی قسمت استیل ماشین بپاشید تا بوی بهتری داده، از رشد کپک‌ها جلوگیری ‌کند.

نکته :
- چرم جیر با مسواک نرم و جوش‌شیرین تمیز می‌شود. بگذارید جوش‌شیرین روی جیر بماند سپس با مسواک آن را تمیز کنید.

- برای تمیز کردن چرمی که در اثر ریختن جوهر لک شده، کمی جوش‌شیرین روی لکه بپاشید، بگذارید آن را جذب کند. این کار را چند بار تا زمان پاک شدن لکه تکرار کنید.




سه شنبه 91/12/1

برخورد درس آموز امام خامنه ای با دختر و پسر جوان

کلمات کلیدی :

یکی از محافظان رهبر انقلاب در خاطره ای گفت:  یک روز که مقام معظم رهبری به کوههای اطراف تهران برای کوه پیمایی رفته بودند، با دختر و پسری دانشجو برخورد می کنند که به لحاظ ظاهری وضع  نامناسبی داشتند.

آنها به یک باره در مقابل گروه ما قرار گرفتند و فرصت جمع و جور کردن و رسیدگی به وضع ظاهری خودشان نداشتند از رفتار آنها مشخص بود که خیلی ترسیده بودند واینگونه به نظر می رسید که آنها تصور می کردند که الآن آقا دستور دستگیری آنها را فورا صادر خواهد کرد. ولی برخلاف تصور آنها آقا با آنها سلام و علیک گرمی کرد و پرسید که شما زن و شوهر هستید؟(البته آقا می دانست)؛  آن پسر وقتی با خلق زیبای آقا مواجه شد، واقعیت را گفت؛ و جواب داد خیرمن و این دختر دوست هستیم.

آقا ابتدا درباره ورزش و مزایای آن با آنها صحبت کرد و بعد فرمود : بد نیست صیغه محرمیتی هم در میان شما برقرار شود و شما با هم ازدواج کنید. آقا به آنها پیشنهاد داد که اگر مایل بودید در فلان تاریخ بیائید، ومن هم آمادگی دارم که شخصا خطبه عقد شما را بخوانم. آن دو خدا حافظی کردند و طبق قرار همراه خانواده خود در همان تاریخ به محضر ایشان رسیدند .

آقا هم خطبه عقد آن دو را جاری کردند . با برخورد کریمانه ایشان این دو جوان مسیر زندگی خود را تغییر دادند آن دختر غیر محجبه به یک دختر محجبه و معنوی و آن پسر دانشجو هم به یک جوان مذهبی مبدل شدند.


منبع: نشریه ماه تمام، شماره 3،ص17




یکشنبه 91/11/29

اس ام اس فلسفی

کلمات کلیدی :

 

مردی که لبخند به صورت ندارد نباید
.دکان باز کند. ضرب المثل چینی

.

.

.

روزها بر نمی گردند حتی اگر ساعتها را عقب بکشی, پس حسرت گذشته را نخور و حال را دریاب . . .

تاریخ تولدت مهم نیست ، تاریخ ” تبلورت ” مهمه !
اهل کجا بودنت مهم نیست ، ” اهل و بجا ” بودنت مهمه !
منطقه زندگیت مهم نیست ،” منطق زندگیت ” مهمه !
و گذشته زندگیت مهم نیست ، امروزت مهمه که چه گذشته ای واسه فردات میسازی . . . !

.

.

.

نمیتوان برگشت و آغاز خوبی داشت ولی میتوان آغاز کرد و پایان خوبی ساخت . . .

.

.

.

دوست مثل پول ، بدست آوردنش از نگه داشتنش آسان تر است.

.

.

.

گاهی زندگی شادی کردن نیست !
شاد کردن است . . .

زندگی مثل آب توی لیوان ترک خورده میمونه .
بخوری ، تموم میشه . . .
نخوری ، حروم میشه !
پس از زندگیت لذت ببر چون در هر صورت تموم میشه !

.

.

.

اگر مسیر زیباست ، ابتدا یقین پیدا کن که به کجا می رود ؛
اما اگر مقصد زیباست ، به مسیر توجهی نکن، به راهت ادامه بده . . .

.

.

.

قله ای که یک بارفتح شود . . .
تفریحگاه عمومی خواهد شد !

.

.

.

دوست واقعی کسی است… که در کنارش جرات داشته باشی خودت باشی . . .

.

من نمیدانم که کلید موفقیت چیست ، اما کلید شکست این است که سعی کنی همه را راضی کنی !
( بیل کازبی )

.

.

.

فقر از ترس قوی تر است ! زیرا انسان به خاطر فرار از فقر به کارهایی دست میزند که از آنها ترس دارد .
( طاعون – آلبر کامو )

.

.

.

هیچ گاه حقیقت را به کسانى که لیاقتش را ندارند نگویید . . . !
( مارک تواین )

.

.

.

بیشترین تأثیر افراد خوب زمانى احساس مى شود که از میان ما رفته باشند .
( امرسون )

.

یک ابله تحصیل کرده از یک ابله بی سواد ابله تر است . . .

.

.

.

 

وقتی مردم از کسی تعریف می کنند
کمتر کسی باور می کند
ولی وقتی که از کسی بدگویی می کنند
همه باورشان می شود

.

.

.

پول هم?شه جا?? بلندتر از قد ماست
برا? رس?دن به آن مواظب باش?م
پا?مان را رو? چه چ?زها?? م? گذار?م . . .

.

.

.

تنها چیزی که خرجی ندارد
جاری شدن در ذهن دیگران است
پس آنگونه جاری شوید که
خنده بر لبانشان نقش ببندد
نه نفرت در دلشان !

 



یکشنبه 91/11/29

مکر زن

کلمات کلیدی :


زن به شیطان گفت : آیا آن مرد خیاط را می بینی ؟
میتوانی بروی وسوسه اش کنی که همسرش را طلاق دهد ؟

شیطان گفت : آری و این کار بسیار آسان است
پس شیطان به سوی مرد خیاط رفت و به هر طریقی سعی می کرد او را وسوسه کند اما مرد خیاط همسرش را بسیار دوست داشت و اصلا به طلاق فکر هم نمی کرد

پس شیطان برگشت و به شکست خود در مقابل مرد خیاط اعتراف کرد

زن گفت : اکنون آنچه اتفاق می افتد ببین و تماشا کن

زن به طرف مرد خیاط رفت و به او گفت :
چند متری از این پارچه ی زیبا میخواهم پسرم میخواهد آن را به معشوقه اش هدیه دهد پس خیاط پارچه را به زن داد
سپس آن زن رفت به خانه مرد خیاط و در زد و زن خیاط در را باز کرد وآن زن به او گفت : اگر ممکن است میخواهم وارد خانه تان شوم برای ادای نماز ، و زن خیاط گفت :بفرمایید،خوش آمدید

و آن زن پس از آنکه نمازش تمام شد آن پارچه را پشت در اتاق گذاشت بدون آنکه زن خیاط متوجه شود و از خانه خارج شد.

هنگامی که مرد خیاط به خانه برگشت آن پارچه را دید و فورا داستان آن زن و معشوقه ی پسرش را به یاد آورد و همسرش را همان موقع طلاق داد


شیطان گفت : اکنون من به مکر زنان اعتراف می کنم

و آن زن گفت :کمی صبر کن ، نظرت چیست اگر مرد خیاط و همسرش را به همدیگر بازگردانم؟؟؟!!!

شیطان با تعجب گفت : چگونه ؟؟؟

آن زن روز بعدش رفت پیش خیاط و به او گفت:
همان پارچه ی زیبایی را که دیروز از شما خریدم یکی دیگر میخواهم برای اینکه دیروز رفتم به خانه ی یک زنی محترم برای ادای نمازو آن پارچه را آنجا فراموش کردم و خجالت کشیدم دوباره بروم و پارچه را از او بگیرم

و اینجا مرد خیاط رفت و از همسرش عذرخواهی کرد و او را برگرداند به خانه اش.

و الان شیطان در بیمارستان روانی به سر میبرد
و اطلاعات دیگری از شیطان نداریم





یکشنبه 91/11/29

اس ام اس کنایه دار

کلمات کلیدی :

.
تویی که فکر میکنی خیلی خاصی :
نبودنت هم مثله بودنت عادت میشه ؛ شک نکن !!!
.
.
.
بزرگترین دروغت را یادت هست ؟
گفته بودی من همیشه راست می گویم !
.
.
.
هرچیزی تاوانی دارد :
تاوان خیانت ، عاشق یه خائن شدنه !
.
.
.
یکی بود لامصب با صد نفر بود …
به پشتکارش تبریک میگم !
.
.
.
خیلی وقتها خیلی دیر آدمهای اطرافت را میشناسی …
آونوقت تازه یاد میگیری به خیلی ها بگویی “لطفا جلوتر نیا”
.
.
.
عشق هایی که از پشت پنجره ماشین شروع میشه ، پشت پنجره خونه تموم میشه …
.
.
.
هرچقدر که بعضی آدمارو ب?شتر م?شناس? تنها??ت دلچسب تر م?شه …
.
.
.
حرفای بعضی آدمارو باید قلب گرفت ، بس که حرفاشون عکس از آب درمیاد …
.
.
.
اونیکه شما سنگشو به سینه میزنی ما سالهاست تو حموم به پاهامون میزنیم … آره ه ه ه …
گفتم که در جریان باشی !
.
.
.
یه وقتایی لازمه از گوشیمون بشنویم “مشترک مورد نظر آدم نمیباشد … لطفا قطع کنید”
.
.
.
بعضی ها به ما نمیخوردن !
ما جا خالی دادیم خوردن به شما !
مبارکتون باشه !
.
.
.
حس خوب داشتن
حال خوب داشتن
روز خوب داشتن
نعمتیست که رفتنت به من هدیه کرد !
.
.
.
دوست داشتن تو لیاقت نمی خواهد …
مثل نخ کردن سوزن “اعصـــــــــــاب” می خواهد …
.
.
.
فکر میکنی از تو تنفر دارم ؟؟؟
اشتباه میکنی ! من به تو فکر هم نمیکنم چون تنفر هم یه نوع احساسه و تو لیاقت هیچ احساسی رو نداری !!! .
.
.
.
کلا تجربه ثابت کرده اهمیت دادن به آدمی که سطحش از خودت پایین تره منجر به رم کردن و در بعضی اوقات هاری حاد میشه …
گاز نگیر عزیزم ، بی زحمت چخــه !!!
.
.
.
بهم میگفت با دنیا عوضم نمیکنه !
راست میگفت !!! با دنیا نه ، با یکی دیگه عوضم کرد !
.
.
.
دیگه از “میم” مالکیت استفاده نمیکنم !
شب بخیر قشنگش …

 


یکشنبه 91/11/29

اس ام اس سرکاری

کلمات کلیدی :

سلام…. ببخشید این وقت شب مزاحم شدم ، یه سئوال مهم ازتون داشتم: چرا آدمها از خجالت آب میشن ؟ چرا نوشابه نمیشن ؟ یا دوغ حتی ؟؟؟

.

.

سلام، ببخشید بد موقع مزاحم شدم.داری 2 میلیون تومن به من دستی بدی… . . . میخوام ایرانسلمو شارژ کنم 500 تومان جایزه بگیرم خخخخ

.

.

سلام ، ببخشید این موقع شب اس ام اس دادم… یه سئوال مهم برام پیش آمده: چرا اگه به کسی بگن جوجویِ من… پیشی من.. موشی… و ازین کلمه ها طرف خوشش میاد… امّا اگه بگن حیووون عصبی میشه…؟! مـگـه جـفـتـشـون یـکـی نـیـسـتـن….؟

.

.

هاهاهاااااااااااا… گول وخوردی من اس ام اس نبیدم. وجدان خبیث موبایلت بیدم که خاستم از خواب نازبیدارت وکنم!

.

.

ببین یکی میخواست از خواب بیدارت کنه من نذاشتم کار خوبی کردم؟

.

.

به لوتی میگم : آب بده دریا میده ، میگم گل بده گلستان میده ، میگم معرفت و دوستی بده همش شماره تو رو میده !!

.

.

شرمنده به خدا، آره میدونم خواب بودی، خوب بابا فحش نده دیگه، کارت داشتم که بیدارت کردم. میخواستم بدونم ماهی وقتی غذا میخوره، آب نمیره تو دهنش؟

.

.

عروسک قشنگ من قرمز پوشیده / تو رختخواب مخمل آبیش خوابیده عروسک من چشماتو وا کن / اس ام اس تو حالا نگاه کن عروسکم اوسگول شدی برو لالا کن! ا

.

.

مشترک گرامی این اس ام اس برای بیدار کردن شما در نیمه شب فرستاده شده است لطفا پس از خواندنش لبخند بزنید و سعی کنید دوباره بخوابید !

.

.

میخواستم ببینم شب‌ها که میخوای بخوابی، گوشیتو خاموش می‌کنی که سر کارت نزارن؟

.

.

خوابی؟ خوب اشکالی نداره، هر وقت بیدار شدی بهت می گم… بخواب

.

.

نمی دونم خواب دیدم که به تو اس ام اس دادم . خواب بودم به تو اس ام اس دادم . از خواب پاشدم به تو اس ام اس دادم . تو خواب بودی بهت اس ام اس دادم . کرم داشتم تو خواب به تو اس ام اس دادم . تو کرم داشتی نصفه شب اس ام اس رو خوندی . الان خوابم دارم می نویسم . یا تو داری خواب می بینی من بهت اس ام اس دادم . بی خیال .. بخواب

.

.

ببخشید بد موقه مزاحم شدم!!! می خواستم قربونتون برم باید از کدوم طرف برم!

.

.

ببخشید مزاحم شدم از صبح تا حالا دو تا سوال واسم پیش اومده می خواستم از شما بپرسم: 1- خرس پاندا چه جوری می تونه عکس رنگی بگیره ؟2- اسم پدر پسر شجاع چیه ؟

.

.

من آلان تو آمریکا هستم، می خواستم ببینم راسته می گن وقتی اینجا روز باشه اونجا شبه؟

.

.

پاشو لبخند بزن بعد بخواب . . . ستاد شب زنده داران مردم بیکار

.

.

از حسن خان دو سوال پرسیدند ، تو هم کمکش کن جواب بده : سوال : 1 – ماهی ها وقتی غذا میخورند آب نمیره توی دهانشون ؟ 2 – ایران ننفتشو که میفروشه بشکه هاشو پس میگیره ؟ با حسن فخان فکر کن جوابش رو بگو !! در ضمن یادت نره شبا که ما میخوابیم آقا پلیسه بیداره ! ( از طرف باند نعلین )

 .

.

از اونجا که شتر در خواب بیند پنبه دانه ،گهی لپ لپ خورد گه دانه دانه، وظیفه خود دونستم بیدارت کنم آخه داشتی بالشو می خوردی

.

.

ضمن عرض سلام و آرزوی اوقاتی خوش ، شما را به دیدن ادامه خوابتان دعوت میکنیم ! ( LG )

.

.

سلام خیلی حالم گرفته! همه بهم دروغ می گن خواهش میکنم تو دیگه راستشو بگو گاو حسنی که نه شیر داره نه پستون پس چه جوری شیرشو بردن هندستون؟!

.

.

از باد پرسیدم پایان کار عشق چیست ؟ گفت : نفرین بر جدایی البته میبخشی 11شب…مزاحم شدم

 




یکشنبه 91/11/29

اس ام اس تیکه دار

کلمات کلیدی :


نبودنت هستیمو نابود میکرد
ولی حالا بودنت . . .
میشه نباشی ؟ ؟ ؟
•.•.•.•.•.•.•.•پیامک تیکـــه دار.•.•.•.•.•.•.•.•.•
“حوا” که باشی بعضی ها “هوا ” برشان می دارد که “آدمند ” !!!
•.•.•.•.•.•.•.•پیامک تیکـــه دار.•.•.•.•.•.•.•.•.•
بــــــــــــــــــعضی ها را دَر جوب بایــَد شــُست
تــا لــَجن ها هَمه خوشحــال شــَوند کــه
کــَـثیف تـــَر اَز خوُدشــان هَم هــَست . . .
•.•.•.•.•.•.•.•پیامک تیکـــه دار.•.•.•.•.•.•.•.•.•
هیچ وقت، اگه تو رو با کس دیگه ببینم حسودی نمی کنم…!
آخه مامانم یادم داده اسباب بازی هامو بدم به بدبخت بیچاره ها…
•.•.•.•.•.•.•.•پیامک تیکـــه دار.•.•.•.•.•.•.•.•.•
نه حرفی برای گفتن …
نه امیدی برای ماندن …
نه پایی برای رفتن …
نه تمایلی برای دوباره ساختن …
تو از اول هم هیچ نداشتی !
•.•.•.•.•.•.•.•پیامک تیکـــه دار.•.•.•.•.•.•.•.•.•
سلامِ مرا به وجدانت برسان و اگر بیدار بود بپرس
چگونه شب ها را آسوده می خوابد . . . ؟
•.•.•.•.•.•.•.•پیامک تیکـــه دار.•.•.•.•.•.•.•.•.•
کاش ما آدما هم مثل گربه ها با چند لحظه بو کشیدن ،
میفهمیدیم که هر آشغالی ارزش وقت گذاشتن نداره . . .
•.•.•.•.•.•.•.•پیامک تیکـــه دار.•.•.•.•.•.•.•.•.•
یه زمانی می گفتن از تو چشماش میشه فهمید
راست میگه یا دروغ …
اما حالا دیگه اینقدر توانمند شدن بعضیا
که با چشمشونم دروغ میگن …
•.•.•.•.•.•.•.•پیامک تیکـــه دار.•.•.•.•.•.•.•.•.•
تو را من “تو” کردم
وگرنه “او” هم زیادت است
پس اینقدر برایم ،شما,شما نکن…
•.•.•.•.•.•.•.•پیامک تیکـــه دار.•.•.•.•.•.•.•.•.•
کاش نـــارو هم مثل لایک زدنــــی بود…
میـــزدم میزدی ….
نمیــــزدم نمیزدی …
•.•.•.•.•.•.•.•پیامک تیکـــه دار.•.•.•.•.•.•.•.•.•
عشق هایت را مثل
کانال تلویزیون عوض می کنی
و افتخار می کنی،
که عشق برایت این چنین است !
و من می خندم …
به برنامه هایی که هیچکدام ،
ارزش دیدن ندارند . . .
•.•.•.•.•.•.•.•پیامک تیکـــه دار.•.•.•.•.•.•.•.•.•
از قــــــبل هم باید حدس مـــــی زدم می روی
“رفـــــــتنــــ ” همیشہ
حتی در دستور زبان فارســـی
“لــــــازمـــ” است…
•.•.•.•.•.•.•.•پیامک تیکـــه دار.•.•.•.•.•.•.•.•.•
زلالی قلبت ارزانی دیگران
من این احساس آبکی را نمیخواهم
•.•.•.•.•.•.•.•پیامک تیکـــه دار.•.•.•.•.•.•.•.•.•
قرار نیست که همیشه من خوش باشم …
دیروز من خوش بودم از اینکه در کنارت بودم …
امروز دیگری خوش است برای با تو بودن …
و فردا یکی دیگر…
از تلاش دست نکش عزیزم که چشم ملتی به توست …
تو می تونی …
•.•.•.•.•.•.•.•پیامک تیکـــه دار.•.•.•.•.•.•.•.•.•
کاش یاد تو
به سان فلفلی زیر بینی که تحریکت میکند عطسه کنی،
قلبم را تحریک میکرد
تا هرآنچه از تو در قلب دارم
بیرون بریزد . . .
•.•.•.•.•.•.•.•پیامک تیکـــه دار.•.•.•.•.•.•.•.•.•
رفته ای ؟؟؟
بعضی ها بهش میگن قسمت
اما من تازگیها بهش میگم به درک . . .
•.•.•.•.•.•.•.•پیامک تیکـــه دار.•.•.•.•.•.•.•.•.•
به حق رفتی . . .
زیادی ات کرده بود
شیرینی ام دلت را زد
به حق رفتی . . .
•.•.•.•.•.•.•.•پیامک تیکـــه دار.•.•.•.•.•.•.•.•.•
داور قلبم نه سوت دارد
نه کارت قرمز…
راحت باش…
تا دلت می خواهد خطا کن
سکوت میکنم باز هم سکوت میکنم
•.•.•.•.•.•.•.•پیامک تیکـــه دار.•.•.•.•.•.•.•.•.•
وقتـــــی به عقب بر میگردی ؛
متوجه میشی که جــــــای بعضیا ،
الان که تو زندگیت خالــــــی نیست هیـــــچ …
اون موقعشم زیـــــــــــادی بوده … !!!
•.•.•.•.•.•.•.•پیامک تیکـــه دار.•.•.•.•.•.•.•.•.•
آنان که “عوض” شدنشان بعید است، “عوضی” شدنشان قطعی است… شک نکن !
•.•.•.•.•.•.•.•پیامک تیکـــه دار.•.•.•.•.•.•.•.•.•
اینقدر کــہ برای “خـــر” کردن من سـعے کـردے
بـراے خـودتـــــ وقتــــ میگذاشتے حتمــا “آدمــــــ” میشدے
•.•.•.•.•.•.•.•پیامک تیکـــه دار.•.•.•.•.•.•.•.•.•
این روزا باید دشمناتو فراموش کنی …
تنها کسی که می تونه تو رو به خاک سیاه بشونه
یک دوست کاملاً مورد اعتماده . . .
•.•.•.•.•.•.•.•پیامک تیکـــه دار.•.•.•.•.•.•.•.•.•
چرا وقتی دروغ میگی و من لبخند می زنم فکر میکنی خرم . . .
خب یه بارم فکر کن دارم به خریت تو لبخند می زنم . . !
•.•.•.•.•.•.•.•پیامک تیکـــه دار.•.•.•.•.•.•.•.•.•
خوش به حالشان !!
خوش به حال اونی که …
وقتی درآغوشت آرام گرفت به او میگویی :
قبل تر از تو ، هیچ کس نبود در افکارم . . .
•.•.•.•.•.•.•.•پیامک تیکـــه دار.•.•.•.•.•.•.•.•.•
این روزها جای خالی ” تـو ” را با عروسکی پر می کنم
همانند توست مرا ” دوست ندارد ”
احساس ندارد !
اما هر چه هست ” دل شـکـســتـن ” بلد نیست
•.•.•.•.•.•.•.•پیامک تیکـــه دار.•.•.•.•.•.•.•.•.•
داستان از آنجا شروع شد که تو اسمه تمام هرزگی هایت را آزادی گذاشتی . . .
و من از آنجا بی غیرت شدم که فکر میکردم به تمدن رسیده ام !
•.•.•.•.•.•.•.•پیامک تیکـــه دار.•.•.•.•.•.•.•.•.•
تقصیر خودمونه …
بعضی ها عددی نبودند و ما آنها را به توان رساندیم !



<      1   2   3   4   5   >>   >
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز