سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین و بروز ترین مطالب موجود را در این وبلاگ بخوانید

چهارشنبه 91/8/24

طنز- آموزش جامع خواستگاری به هم زدن

کلمات کلیدی :

روش های بر هم زدن مراسم خواستگاری برای پسران جوان

?هر چند کلمه که حرف می زنید یک بار بادگلو کنید و بدن تان را بخارانید. این حرکت حتما تاثیر بدی بر دیگران می گذارد.

?اگر روش قبلی موثر واقع نشد. از فرمول "جوراب های جادویی" استفاده کنید. بگذارید جوراب های تان یک هفته نشسته باقی بماند.

?شب ها هم آنها را توی کتانی های ورزشی بچپانید و شب خواستگاری همان ها را بپوشید تا همه خانه بوی باقلی پخته بگیرد!

?حتما شام بمانید حتی اگر سکوت سنگین و حرف ها، تمام شد شما همچنان بنشینید و لبخند بزنید و سرتان را تکان بدهید. بالاخره یکی از اعضای خانواده عروس خسته می شود و از جا بر می خیزد و این لحظه همان بزنگاهی است که باید بگویید "راضی به زحمت نیستیم... شام چرا... حالا وقت هست..." این طوری آنها ناچار می شوند به شما تعارف کنند و شما با کمال میل تعارف شان را می پذیرید.

?جوری به خواستگاری بروید که انگار قبیله ای به خانه عروس حمله کرده است. همیشه زیاد باشید. قشون کشی کنید. هشت و نه نفر برای خواستگاری، عدد ناچیزی است اصلا نباید روی کمتر از 15 نفر حساب کنید.

?در خواستگاری بچه ها را با خود ببرید و برای آنکه شوق تان را به بچه داشتن نشان بدهید با آنها بازی کنید مثلا یک مسابقه وسطی ترتیب بدهید یا گرگم به هوا بازی کنید.

?بدلباس باشید یکی از بهترین شیوه های بدلباسی این است که جوراب های تان را روی پاچه شلوارتان بکشید.

?به کسی فرصت صحبت کردن ندهید. دائما از محاسن تان حرف بزنید و گاهی رو کنید به اعضای خانواده و تائیدشان را بگیرید. روش دیگر این است که هیچ حرفی مربوط به خودتان نزنید. اما یک لحظه هم دهان تان را بسته نگه ندارید؛ از سیاست، از اقتصاد، از علم، از هوا، از تاریخ و... حرف بزنید حتی می توانید خاطره تعریف کنید.

?عروس را با یکی از دخترهای مجرد فامیل مقایسه کنید. مثلا همین که چایی آورد به مادرتان بگویید "شبیه دخترعمه ام نیست؟"

?همیشه اسم عروس را اشتباه بگویید مثلا اگر اسمش فرزانه است هر بار با اسمی تازه صدایش کنید! "ببخشید افسانه خانم..."، "راستی ملیسا خانم..."، "شیوا خانم می خواستم بگویم که..." و...

?گربه را دم حجله بکشید. وقتی عروس بالقوه، پرسید سهم مشارکت احتمالی تان در کارهای خانه چقدر است ناگهان ابرو در هم بکشید، نیم خیز شوید و صدای تان را بلند کنید و بگویید "شما بپزید من می خورم، شما بشویید و بسابید، من استراحت می کنم و اگر شاغل هستید، حقوق تان را هم بدهید من خرج کنم!"

?صدای مهمان ها را ضبط کنید و از همه عکس بگیرید و از جلسه خواستگاری و شروطی که مطرح می شود، یادداشت بردارید و دست آخر، برای اینکه خانواده عروس در آینده شرط ها را تغییر ندهند بگویید پای برگه را امضا کنند و برای اینکه صداهای ضبط شده شان را هم بشناسید بگویید هر نفر یکبار نام و سنش را اعلام کند.

?کفش هایتان را لنگه به لنگه بپوشید تا ثابت کنید دست و پا چلفتی هستید و نمیشود روی شما برای زندگی مشترک حساب کرد.

?تا آنجا که می توانید بخورید. توی این گرانی، شاید تا سال ها وسعتان نرسد خیلی از میوه ها را بخورید.

?از فن "در گوشی فامیلی" استفاده کنید. در این فن، شما و خانواده تان باید طوری وانمود کنید که انگار با خانواده عروس قهرید پس فقط بین خودتان درگوشی حرف بزنید و اعضای خانواده عروس را توی بحث های تان راه ندهید.

?دائما با تلفن همراه تان پیامک بزنید و اگر کسی زنگ زد پاسخ بدهید و بلند بلند با او خوش و بش کنید.

?حتما، حتما، حتما، گل میخک بگیرید و بی خیال گل رز قرمز شوید و خودتان با برگ کاج تزئینش کنید و با نخ جعبه شیرینی ببندیدش.

************************************************************************************************************************

روش های بر هم زدن مراسم خواستگاری برای دختران جوان

?هنوز سلام و علیک تمام نشده سر صحبت درباره مهریه را باز کنید و بگویید که شما جد اندر جد، مهریه را سنگین می گیرید و این رسم خانوادگی تان است و همه دخترهای فامیل تان همین کار را کرده اند. برای این که کسی شک نکند چند تا مثال هم ردیف کنید مثلا بگویید "همین پارسال دخترعموی مامانم ازدواج کرد با 4000 سکه، آبجی خودم مهرش 5000 تا بود... حالا دو هزار تای ناقابل که چیزی نیست."

?برای شما چه اهمیتی دارد که داماد بالقوه در صورت موافقت با مبلغ مهریه تان، به زندانی بالقوه، تغییر نام می دهد؟

?وقتی چایی آوردید و همه مشغول خوردن شدند و به به و چه چه کردند بگویید رمال توی پارک که امروز دیده اید کارش حرف ندارد چون این لحظه را پیش بینی کرده و راست گفته که اگر توی قوری تف کنید مهر و محبت خانواده داماد به شما چند برابر بـیـشتـر می شود.

?از دامـاد و تـک تک اعـضای خـانواده اش بپرسید متولد چه ماه و سالی هستند. بعد کشف کنید که آنها در تقویم چینی نماد چه حیواناتی هستند و مطمئن باشید هیچ وقت ممکن نیست نماد سال شما، با نماد سال بقیه کاملا همخوانی داشته باشد و با چنین اعتقادی چگونه می توانید در کنار آنها با صلح و صفا زندگی کنید. فرضا شما متولد سال موش باشید. موش که نمی تواند با خانواده ای که یک اژدها، دو تا خوک، یک سگ، دو تا گربه و یک گاو دارد، زندگی کند!

?از همان ابتدا که خانواده داماد آمدند و گل ها و شیرینی ها را تحویل گرفتید، همین که آنها خواستند سر صحبت را باز کنند لبخند ملیحی بزنید و الکی بگویید قصد ازدواج ندارید و می خواهید درس بخوانید. این طوری هم باکلاس تر است و هم تا ابد بی شوهر می مانید.

?خودتان را کاملا متفاوت با آنچه هستید نشان دهید و اصلا فکرش را هم نکنید که بالاخره روزی طرف مقابل از نشانه ها متوجه می شود شما کلک می زده اید.

?اگر زیاد غذا می خورید، بگویید کم خوار هستید. اگر دیر می خوابید بگویید سر شب خواب تان می گیرد. اگر ترجیح می دهید در روزهای تعطیل روی کاناپه جلوی تلویزیون لم بدهید بگویید همه روزهای تعطیل، آفتاب نزده در کوه هستید.

?سیر بخورید و دائما اظهار نظر کنید، حتی وقتی نظرتان را نخواسته اند. توی استکان ها، کیسه چای بگذارید و بگویید برای تان سخت بوده چای دم کنید.

?حتی یک لحظه به نگون بختی که به خواستگاری تان آمده اعتماد نکنید. همان اول کار به داماد بالقوه بگویید "پسورد ایمیل های تان را می خواهم..." واکنش احتمالی او از دو حالت بیشتر نیست.

?اول این که می گوید "متاسفم اما پسورد من محرمانه و شخصی است" در این صورت شما بر می آشوبید و می گویید "کاملا مشخص شد با اینترنت چه می کنید!"

?واکنش دوم این است که او سرخ و سفید شود و مثل قاتلانی که اعتراف می کنند رمز عبورش را روی کاغذ بنویسد و به شما بدهد. آن وقت شما به اتاق دیگر می روید و به اینترنت وصل می شوید و صندوق پستی الکترونیک او را بررسی می کنید و هر از گاه می گوید "خدای من! اینها چیست؟ اینها کی هستند؟"

?بعد از رسیدن خواستگارها به خانه بیایید. بی حوصله سلام و علیک کنید و بعد یا بروید توی اتاق تان و دراز بکشید و بخوابید یا گوشه اتاق بنشینید و تلویزیون تماشا کنید و هر از گاه لبخندی به حضار بزنید و بگویید "هیسسس".




چهارشنبه 91/8/24

دهکارترین مرد جهان+عکس

کلمات کلیدی :

ژروم کرویل 35 ساله یکی از درس‌های سخت و دشوار زندگی را یاد گرفته باشد؛ واقعا شش میلیارد بدهکاری در این سن امیدی برای ادامه راه باقی می گذارد؟ در سال های 2007 و 2008 کرویل با فریب و حقه معامله‌هایی انجام می‌داد که باعث شد بانک مشهور و قدیمی فرانسه، Société Générale به سمت ورشکستگی پیش برود. بانک علیه سهام‌دار خودش اعلام جرم کرد و دادگاه ژروم را متهم شناخته و او به پرداخت جریمه شش میلیارد دلاری محکوم شد. کرویل بلافاصله درخواست تجدیدنظر رای دادگاه را ارائه می‌دهد اما دادگاه عالی نیز جریمه اولیه را تائید می‌کند.
به گزارش اقتصاد ایران آنلاین به نقل از آتلانتیک، در سال 2010 کرویل کتاب خاطراتش را منتشر کرد و مدعی شد که مدیران رده بالای بانک از فعالیت‌های تجاری او با خبر بوده‌اند و او در راستای اهداف مالی بانک قدم برداشته است.
خاطرات ژروم کرویل را انتشارات معتبر «فلاماریون» در فرانسه منتشر کرد
ژروم در معامله از ترفندی استفاده می‌کرد که ریسک مالی بالایی در برداشت؛ او در بانک Société Générale می‌توانست نقشه‌هایش را به خوبی اجرا کند. با بهره از اختلاف قیمت‌ها، سهام ارزانتر را می‌خرید و سهام گران را می‌فروخت. البته این داد و ستد در دو مکان متفاوت رخ می‌داد و در راستای فریبکاریش برای مدتی صبر می‌کرد تا اختلاف ارزش سهام‌ها صورت‌های مالی نادرست را جبران کند. ناگفته نماند که ژروم با هک کردن اطلاعات رایانه‌ها اختلاف ارزش مالی سهام را از چشم ناظران دور نگه می‌داشت. بانک نیز بطور عمدی یا سهوی به سود ناخالص توجهی نمی‌کرد و فقط به جریان مالی نظارت داشت.
«فرانک پارتونی» استاد حقوق دانشگاه سن دیگو در این مورد می‌گوید: « پرداخت چنین جریمه سنگینی در عمل غیرممکن به نظر می رسد. تنها جریمه واقعی که وجود دارد این است که ژروم به بیش از 100 سال زندان محکوم شود. این جریمه مالی هنگفت نمایشی است و البته همیشه دادگاه‌ها مجبورند متخلفان را به پرداخت خسارت وارده محکوم کنند.»
پارتونی اعتقاد دارد که: «جریمه هست اما بعد از مدتی توافقی انجام می‌شود تا افرادی مانند کرویل بخش عمده درآمد و سرمایه‌شان را برای جبران خسارت وارده پرداخت کنند. ژروم باید منتظر داستانی مانند افسانه سیسیفوس برای ادامه زندگیش باشد و تا آخر عمرش هر روز سنگ بزرگی را به بالای تپه هل بدهد. سهامدارانی مانند کرویل که صاحب پست و مقام‌های بالا در بانک‌های بزرگ هستند باید به این نکته توجه داشته باشند که همیشه شمشیر داموکلس بالای سرشان آویزان است».
فرانک پارتونی در پاسخ به این پرسش که «چرا بانک‌های بزرگ از افرادی همچون ژروم کرویل رو دست می خورند؟» می گوید: «در دهه‌های اخیر این افراد با استفاده از استعدادشان راه‌های جدیدی برای کلاهبرداری پیدا می کنند و البته نباید امیدوار باشیم که در آینده چنین اتفاقاتی رخ ندهد.»


به نظر پارتونی باید به دو مسئله مهم در مورد تجارت در عصر حاضر توجه داشته باشیم: اول اینکه اندازه و گستردگی بانک‌های بزرگ یکی از اصلی ترین عوامل این کلاهبرداری هاست؛ به این دلیل که هر چه اندازه یک شرکت یا بانک بزرگتر باشد نظارت درست بر تک تک افراد غیرممکن‌تر خواهد شد و در نتیجه افراد زیادی بدون شناخته شدن دست به فریبکاری و حقه بازی می زنند.
در این جهان مدرن فکر می کنیم با تکنولوژی پیشرفته تر می توانیم بهتر بر کارکنان نظارت کنیم اما تکنولوژی نه تنها نظارت را باکیفیت‌تر نکرده است بلکه مشکل را نیز بزرگتر می‌کند. شاید کلاهبرداران بزرگ مانند ژروم کرویل بعد از مدتی به دام بیفتند ولی باید در نظر داشت که هزاران کلاهبردار کوچکتر هر سال میلیون ها دلار به جیب می زنند.
مسئله دیگری که از پیچیدگی دنیای تجارت نشئت می گیرد این است که مدیران بانک های بزرگ مجبورند برای اینکه به سودهای کلان دست پیدا کنند آزادی عمل زیادی به سهامداران و کارکنانشان بدهند. هیچ مدیری نمی خواهد تا افراد تحت کنترلش از ریسک مالی بترسند برعکس آنها دنبال کسانی هستند که توانای بالای در ریسک کردن داشته باشند. مدیران کاملا به این نکته واقفند که سهامدارانشان به خاطر معاملاتشان ضررهای هنگفتی وارد می کنند ولی در مجموع با ریسک مالی بالا، بیشتر اوقات می‌توانند سود بالایی برای بانکشان به دست آوردند.
فرانک پارتونی بر این عقیده است که به خاطر پیچیدگی های دنیای اقتصاد و همچنین فشارهای سیاسی نمی توان حتی با تحول اساسی در قوانین بازرگانی جلوی کلاهبرداری های بزرگ را گرفت. او می گوید اگر به مبارزات انتخاباتی اخیر ایالات متحده توجه کنیم هیچ کدام از رقبا برنامه ای برای بهتر کردن اوضاع آشفته شرکت های تجاری و بانک های بزرگ ندارند.




چهارشنبه 91/8/24

جک خنده دار و باحال آبان ماه 91

کلمات کلیدی :

اگه رگ غیرت یک زن بگیره

حتی سوسک هم جلودارش نیست !
***

رئیس بانک مرکزی اعلام کرد:

ما دیگر ارزی نداریم شما امری ندارید؟ :|

***

دخترائی که میگن شنا لاغر میکنه
نظرتون رو به هیکل نهنگ جلب میکنم
در همین رابطه میتونم به گیاه خواری و گاو اشاره کنم
***

امروز از یه دختره خوشم اومد. هر چی گشتم گزینه like نداشت :D:D:D!!!

***

دیگه همین روزاست که
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
تو خیابون یه پراید گذر موقت ببینیم حسرت بخوریم :|


***


ولنتـــاین چیــــست ؟
.
.
.
.
دادن یک خـــــرس لـــوس کوچیـــک به یــــک خـــرس لـــوس گنــده ...

***

خوب دیگه اینم از فوتسال! خدارو شکر بعد از تکواندو و فوتبال پرونده فوتسالم با موفقیت بسته شد، حالا نوبتی هم که باشه نوبت والیباله از آقایون مسئول تقاضا میشود سریعا فکری به حال ولاسکو هم بکنید که داره خوب کار میکنه و خطر بزرگی برای ورزش کشوره!!!!!!
***
قدیما آیفون معمولی بود می گفتیم : کیه ؟
طرف می گفت : منم!
الان که تصویری شده هرکی زنگ میزنه ،
ژست میگیره بعد زل میزنه به افق

***

جاتون خالی الان از پای سفره کله پاچه بلند شدم
آخ که میمیرم واسه هم سفره های سوسول
اینو نمیخورم ،اونو نمیخورم
فداتون شم من

 




یکشنبه 91/8/21

وقتی میرم دریا ماهی گیری

کلمات کلیدی :

 

اینم عکس این جانب وقتی به دریا میروم جهت گرفتن ماهی  جالب بود




همه از افتتاح این وبلاگ شاد هستن شما چطور؟

کلمات کلیدی :

تصویر خوشحالی و عکس عمل مردم و حیوانات نسبت به افتتاح وبلاگ چوک بندر

 

عکس المعل مردم و حیوانات پس از فهمیدن افتتاح وبلاگ  جالب بود  آفرین




بازگشایی

کلمات کلیدی :

با سلام خدمت شما دوست عزیز هدف من از زدن این وبلاگ ایجاد یک لحظه خوب و شیرین برای تو دوست خوبم هستش امیدوارم در این وبلاگ لحظه های خوب و خوشی رو داشته باشی




<   <<   6      
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز